برگزاری نشست تخصصی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان با پیمانکار طرف قرارداد و کارشناسان شاغل در دفتر فوریت های اجتماعی

با حضور معاونت امور اجتماعی و موسسه طرف قرارداد با فعالیت های اورژانس اجتماعی و کارشناسان شاغل در خط 123- خدمات سیار و پایگاه خدمات اجتماعی در سالن جلسه اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

با حضور معاونت امور اجتماعی و موسسه طرف قرارداد با فعالیت های اورژانس اجتماعی و کارشناسان شاغل در خط 123- خدمات سیار و پایگاه خدمات اجتماعی در سالن جلسه اداره کل بهزیستی استان برگزار شد و در رابطه با فعالیت های مورد انتظار- چالش های دفتر فوریت های اجتماعی-پیشنهادات برای افزایش سطح بهره وری و ارتقاء فعالیت ها و نیز دغدغه های پیش روی کارکنان مطرح شد.

امیدوار معاون امور اجتماعی بهزیستی اردبیل در رابطه با انتظارات خود از کارشناسان و کارفرما – موارد لازم الاجرا در رساندن فعالیت ها به سطح مطلوب و ارتقاء عملکرد دفتر- لزوم ارائه خدمات به موارد حاد و بحرانی نظیر خودکشی و آزار به صورت اورژانسی و سریع و نیز لزوم هماهنگی با نهادها ادارات و سازمان های مرتبط در خدمت رسانی به جامعه هدف – احصاء آسیب های شایع در محلات آسیب خیز و مناطق حاشیه نشین و انجام آموزش ها متناسب با نیاز جامعه هدف- لزوم نظارت و کنترل فعالیت های تیم خدمات سیار- ارتقاء توانمندی های علمی پرسنل از طریق پیش بینی و طرح کلاس های آموزشی ، توجه به سلامت و بهداشت روانی پرسنل از طریق برگزاری اردوهای ورزشی و ..... مطالبی عنوان نمود.

گفتنی است : شعار مرکز اورژانس اجتماعی ارائه خدمات تخصصی به موقع و در دسترس می باشد که تمام توان پرسنل جامه عمل پوشاندن به این شعار ست.

کد خبر 18840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد