شاهرود | دیدار معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان با رئیس اداره آموزش و پرورش

جهانسیر گفت : با توجه به افزایش گرایش جوانان به برخی از آسیب های اجتماعی همکاری ها و تعامل بین بخشی دو دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با سید محمد موسوی معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور کارشناسان امور اجتماعی و اورژانس ۱۲۳ و معاون آموزشی و کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش برگزار شد، دو دستگاه بر ارتقا سطح همکاری در مسایل مربوط به آموزش پیش دبستان و اورژانس اجتماعی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 در این نشست مسعود جهانسیر با اشاره به اهداف مشترک دو دستگاه در تربیت نسل آینده، از همکاری مجموعه آموزش و پرورش شهرستان تقدیر نموده و افزود: بهزیستی شاهرود در حوزه مهارتهای زندگی، آگاه سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، فرزند آزاری و... آماده همکاری با آموزش و پرورش می باشد.

وی با اشاره به تخصصی بودن وظایف اورژانس اجتماعی خاطرنشان کرد:با توجه به افزایش گرایش جوانان به برخی از آسیب های اجتماعی همکاری ها و تعامل بین بخشی دو دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار است که همکاران ما در اورژانس اجتماعی آماده ارائه مشاوره های لازم در این خصوص هستند.

ایشان خواستار بررسی شرایط اقتصادی و انجام مشاوره های ابتدایی خانواده های معرفی شده از سوی آموزش و پرورش به اورژانس اجتماعی شد.

سیدمحمد موسوی معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود با تاکید بر وظایف تخصصی آموزش و پرورش خواستار تعامل بیشتر دو دستگاه در صدور مجوزهای مهدهای کودک و پیش دبستانی ها شد.

وی به اشتراک و همپوشانی بهزیستی و آموزش و پرورش در برخی از مسایل اشاره داشته و افزود: انتظار داریم مواردی که از سوی مدارس به اورژانس اجتماعی ارجاع می شوند تا حصول نتیجه لازم همکاری بین بخشی ادامه یابد.

در پایان این نشست با تاکید بر تداوم و هماهنگی بیشتر بهزیستی و آموزش و پرورش مصوب شد؛ بخشی از اطلاعات مددجویان(دانش آموزان) توسط مشاوران مدارس در اختیار کارشناسان اورژانس اجتماعی قرار گیرد.

کد خبر 18834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد