به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد دکتر علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان دوشنبه ۹تیرماه ساعت 9 تا 11 صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواستها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.
مدیرکل بهزیستی استان یزد دوشنبه ۹تیرماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواستها و شکایات مردمی است.
کد خبر 18800
نظر شما