پاسخگویی مدیرکل بهزیستی به درخواستهای مردمی

مدیرکل بهزیستی استان یزد دوشنبه ۹تیرماه از طریق خط تلفنی ۱۱۱ پاسخگوی درخواست‌ها و شکایات مردمی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان یزد، در راستای پاسخگویی مدیران به مطالبات مردمی و افکار عمومی و به منظور ایجاد بستر مناسب برای تعامل آسان مردم و دولت از طریق سامانه سامد دکتر علی محمد عطابخش مدیر کل بهزیستی استان دوشنبه ۹تیرماه  ساعت 9 تا 11 صبح با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری به صورت مستقیم از طریق خط ۱۱۱ به درخواست‌ها و شکایات مردمی مرتبط با بهزیستی پاسخ می دهد.

کد خبر 18800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک