برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی گرامی داشت هفته بهزیستی آذربایجان شرقی

سومین جلسه هماهنگی گرامی داشت هفته بهزیستی استان به منظور تشریح ویژه برنامه های مناسبتی هفته بهزیستی، با حضور دکتر فرگل صحاف، سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این جلسه که با هدف برقراری هماهنگی های لازم در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه های هفته بهزیستی تشکیل شده بود، مقرر شد تا نخستین روز از هفته بهزیستی با عطر افشانی و غبار روبی  مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های والای شهدای بزرگوار آغاز شود.

دکتر صحاف سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر هماهنگی های لازم برای برگزاری باشکوه تر این ایام و استفاده از این فرصت برای معرفی خدمات گسترده سازمان، اظهار داشت: بهره برداری همزمان واحدهای مسکن مددجویی، چندین طرح استانی با محوریت مراکز مشاوره، آموزشی، حرفه آموزی و حمایتی اشتغالزایی و دیگر برنامه های متناسب و ابتکاری از جمله برنامه های پیش بینی شده گرامی داشت هفته بهزیستی در استان آذربایجان شرقی است.

وی همچنین بر لزوم برنامه ریزی ها،  بدون تشریفات و هزینه های زاید با محوریت آگاه سازی و اجرای برنامه های مشارکتی تاکید کرد.

مسول روابط عمومی و دبیر ستاد گرامی داشت هفته بهزیستی نیز با تشریح برنامه های پیشنهادی گرامی داشت هفته بهزیستی،  از تشکیل و معرفی کمیته های پنج گانه ستاد خبر داد و از صاحب نظران، اهالی قلم و رسانه دعوت کرد تا مثل همیشه در ارایه مطالب هنرمندانه و  پیام های آگاه سازی ، پیشگیرانه و ارتقای سلامت، بهزیستی را  همراه خود بدانند.

 در ادامه این نشست، هریک از معاونان حوزه پیشگیری، اجتماعی ، توانبخشی ، مشارکت های مردمی و اعضای کمیته های گرامی داشت هفته، پیشنهادات و  نکته نظرات خود را در خصوص برگزاری باشکوه تر  برنامه ها اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر 18799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد