بررسی صلاحیت متقاضیان مثبت زندگی آغاز شد

زنجان | مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با اشاره به آغاز بررسی صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی متقاضیان تاسیس مراکز مثبت زندگی از اول تیرماه سال جاری افزود : تمامی مراحل ثبت درخواست و تحویل مدارک بصورت الکترونیکی انجام شده و تمامی تقاضاها پس از طی مراحل هفت گانه پیش بینی شده مورد بررسی نهایی، آزمون، مصاحبه تخصصی، گزینش و ... قرار خواهند گرفت و نهایتاً از بین 163تقاضا ، مجوز فعالیت به 45 نفر از اشخاص حقیقی یا حقوقی که واجد شرایط راه اندازی مراکز باشند اعطاء خواهد شد.


 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رباب موحدبا اشاره به تیم مصاحبه گر که شامل معاونین تخصصی بهزیستی است ، افزود : مصاحبه این افراد بر اساس میزان توجه افراد به مسئولیت اجتماعی و سلامت روان ، مهارتهای ارتباطی ، آشنایی با فعالیتها و اهداف بهزیستی ، و ویژگی های فردی و عمومی فرد سنجیده می شود .

وی با بیان اینکه مراکز مثبت زندگی در تمامی مناطق شهری و در هفته بهزیستی افتتاح خواهد شد تصریح کرد : تاسیس این مراکزعلاوه بر اینکه سبب یکپارچگی در توزیع خدمات می‌شود،  مراجعه افراد به ادارات بهزیستی رابه حداقل کاهش می دهد .

موحد با بیان اینکه مراکز خدمات بهزیستی ( مثبت زندگی ) در جهت ارائه ی خدمات در دسترس بهزیستی و اجرای مستقیم برنامه های حمایتی، بالینی و آموزشی سطح اول در محلات و مناطق نزدیک به سکونت مددجویان راه اندازی خواهند شد ، خاطر نشان کرد : ثبت درخواست فرزندخواندگی و تشکیل پرونده اولیه ، -ثبت درخواست / تشکیل پرونده و پاسخگویی به مراجعین ، مصاحبه اولیه ، پیگیری امور مددکاری خانوار ، تشخیص و تعیین اولویت‏های نیاز مددجو و ارائه پیشنهاد برنامه کمکی  و.. در این مراکز صورت می گیرد .

کد خبر 18756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد