برگزاری کارگروه عملیاتی کمیته مثبت زندگی

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت : دقت ، امانت داری ، انتخاب اصلح و قانون مداری در گزینش متقاضیان مد نظر قرار گرفته و انتخاب افراد اصلح و شایسته حق الناسی است که بر دوش اعضای کمیته گزینش مراکز مثبت زندگی قرار داده شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه کارگروه عملیاتی کمیته مثبت زندگی برگزار شد .

این جلسه با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل ، معاونین و مسئولین ستادی در سالن اجتماعات اداره کل با دستور کار تسریع در فرایند صدور مجوز در تاسیس مراکز مثبت زندگی برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای کارگروه و پیگیری صدور مجوز برای تاسیس مراکز مثبت زندگی ابراز داشت : مراکز مثبت زندگی در راستای  گسترش ماموریت ها،  نیازها ، انتظارات و مطالبات جامعه از سازمان بهزیستی، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و موسسات غیردولتی و به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی راه اندازی می شوند .

وی تصریح کرد : پس از اعلام فرخوان تاسیس مراکز مثبت زندگی ، 80 متقاضی در استان بمنظور راه اندازی مراکز اعلام آمادگی کردند که پس از بررسی های اولیه 50 متقاضی دارای شرایط لازم بودند .

ایشان در ادامه : طبق مجوز اعلام شده از سازمان بهزیستی کشور استان سمنان دارای مجوز تاسیس 19 مرکز مثبت زندگی می باشد که پیش بینی می شود نخستین مراکز مثبت زندگی هفته آخر تیرماه همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح شود .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به دقت ، امانت داری ، انتخاب اصلح و قانون مداری در گزینش متقاضیان ابراز داشتند : انتخاب افراد اصلح و شایسته حق الناسی است که بر دوش اعضای کمیته گزینش مراکز مثبت زندگی قرار داده شده است .

در ادامه جلسه اعضاء به بحث و تبادل نظر در خصوص دستورکار جلسه پرداختند .

کد خبر 18739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد