پیرمرد بی پناه، در مجتمع فیاض بخش تبریز اسکان داده شده است

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: در پی انتشار تصاویری از زندگی یک پیر مرد بلامکان در زیر یکی از پل‌های میادین اصلی شهر تبریز، این فرد پس از شناسایی توسط مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی ، جهت دریافت امداد و حمایت های لازم به مرکز فیاض بخش انتقال یافته است.

فرگل صحاف با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش زندگی پیرمردی بی پناه در زیر پل راه آهن تبریز، ماموران اورژانس اجتماعی به منطقه اعزام شدند ولی در مراحل اولیه، فرد مورد نظر را در محل گزارش شده، رویت نکردند.

وی افزود: با پیگیری همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در نهایت فرد مورد نظر، با همکاری و مساعدت دادگستری استان، شناسایی و به مجتمع فیاض بخش منتقل شد.

وی بیان کرد: پس از انجام اقدامات مددکاری و بر اساس اطلاعات فردی، هویت فرد مورد نظر احراز شده و حمایت های لازم در حال انجام است. 

براساس گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، صحاف خاطرنشان کرد: به علت حفظ اصول اخلاق مددکاری حرفه ای، نیاز به بیان توضیحات بیشتر در رابطه با پرونده‌ی شخص مذکور نیست.

بر اساس این گزارش، با انتشار تصویر این مرد در فضای مجازی، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، امام جمعه تبریز نیز روز جمعه با حضور در محل پیگیر وضعیت این فرد شد.

کد خبر 18734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد