انعقاد تفاهم نامه احداث و واگذاری 30واحد مسکونی به مددجویان دارای دو عضو معلول در شهرستان مشهد

تفاهم نامه بهزیستی خراسان رضوی با موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس به منظور ساخت و واگذاری 30واحد مسکونی به خانواده های دارای دو عضو معلول و بیشتر تحت پوشش بهزیستی امضا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مراسم انعقاد قرارداد احداث و واگذاری 30 دستگاه آپارتمان از پروژه مشارکتی «علویه» به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی دارای حداقل دو عضو معلول، با حضور قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، حجت‌الاسلام بحرینی، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مدیران شهری و استانی برگزار شد.

حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم اظهارداشت: موسسه خیریه مسکن سازان اهل بیت توس، طی تفاهم نامه ای با بهزیستی خراسان رضوی ،30واحد مسکونی در محله پنج تن مشهد را در زمینی به وسعت 2هزار متر مربع به مددجویان بهزیستی اهدا خواهد کرد.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه مددجویان دارای 2عضو معلول و بیشتر، با حداقل قیمت صاحب خانه می شوند و طبق این تفاهم نامه مددجو بخشی از هزینه مسکن( 30تا 80میلیون تومان) و اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیز برای هر مددجوی این طرح 60میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت خواهد کرد.

پوریوسف تصریح کرد: این واحدها بین 63تا 90مترمربع مساحت دارند که در حال حاضر 90درصد این واحدهای مسکونی ساخته شده و عید غدیر 20واحد و مابقی در بازه زمانی 6ماهه در اختیار مددجویان شهرستان مشهد قرار خواهد گرفت.

کد خبر 18692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد