بهزیستی در رسانه | افزایش مستمری افراد زیر پوشش بهزیستی نیاز به تأمین اعتبارات کشوری دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: حمایت همه‌جانبه از افراد زیر پوشش بهزیستی و رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های دارای فرد معلول از مهم‌ترین اهدافی است که بهزیستی در اولویت برنامه‌های خود دارد.

علیرضا ایزدپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، در پاسخ به این سؤال که آیا مستمری معلولان زیر پوشش بهزیستی در سال 99 تغییر کرده است اظهار داشت: سازمان بهزیستی به‌عنوان بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین سازمان حمایتی همواره به دنبال توانمندسازی و رفاه مددجویان زیر پوشش این نهاد بوده و هست.

وی بیان کرد: در چند سال اخیر اقدامات مؤثری همچون افزایش مستمری و یارانه مددجویان زیر پوشش بهزیستی انجام‌شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان عنوان کرد: سازمان بهزیستی به دنبال اجرای قانون حمایت از افراد دارای معلولیت است و لازم است تأمین اعتبار لازم به‌منظور اجرای این قانون در دستور کار قرار گیرد.

ایزدپور بیان کرد: افزایش مستمری افراد زیر پوشش نیازمند تأمین اعتبارات کشوری است و سازمان بهزیستی کشوری به دنبال تحقق این هدف بوده و هست.

وی تأکید کرد: حمایت همه‌جانبه از افراد زیر پوشش بهزیستی و رفع مشکلات و دغدغه‌های خانواده‌های دارای فرد معلول از مهم‌ترین اهدافی است که بهزیستی در اولویت برنامه‌های خود دارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی به افراد زیر پوشش بهزیستی از دیگر اولویت‌هایی است با جدیت در این نهاد دنبال می‌شود.

کد خبر 18677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد