ارائه ۲۲ خدمت در مراکز مثبت زندگی

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کردستان گفت: ۲۲ خدمت در مراکز مثبت زندگی به جامعه هدف ارائه می‌شود.

حسین رسولی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان اظهار کرد: مراکز مثبت زندگی 22 خدمت را به جامعه هدف ارائه می‌دهد.

وی افزود: این فعالیت به صورت الکترونیکی تسهیل در صدور مجوزها را فراهم می‌کند و موجب صرفه جویی هزینه‌های زیادی هم برای سازمان و هم برای متقاضیان از جمله حذف رفت و آمدهای غیرضروری می‌شود.

معاون مشارکت‌های بهزیستی استان کردستان به اهداف این طرح اشاره و عنوان کرد: افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف فعالیت ها و خدمات سازمان بهزبستی، تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان، گسترش و فراگیری خدمات سازمان و توزیع عادلانه خدمات سازمان از جمله اهداف این طرح است.

وی همچنین ایجاد شفافیت در فرآیند ارائه خدمات سازمان در یک مرکز، تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور در ارائه خدمات سازمان و  مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره وری را از دیگر اهداف مراکز مثبت زندگی برشمرد.

رسولی خاطرنشان کرد: ارتقا کمی و کیفی خدمات سازمان، افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی‌گری دولت، افزایش رضایت‌مندی مردم از خدمات سازمان و کاهش بهای تمام شده ارائه خدمات از دیگر اهداف این طرح است.

وی در خصوص استقبال از این طرح گفت : با توجه به اینکه ظرفیت استان برای راه اندازی این مراکز 53 مرکز است تعداد 342 نفر ثبت نام کرده اند، که بعد از انجام نمره دهی و مصاحبه این تعداد با رشته های مرتبط علوم انسانی انتخاب می شوند.

کد خبر 18666

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد