اصفهان| کاشان/ افتتاح مراکز مشاوره «حال خوب» و «بینش» با حضور معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح مراکز مشاوره «حال خوب» و «بینش» کاشان از آموزش های پیش از ازدواج به عنوان گام اساسی در پیشگیری از طلاق نام برد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، «مجید رضازاده» معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاح مراکز مشاوره «حال خوب» و «بینش» کاشان، گفت: امروز با وجود اینکه مداخلات تخصصی در بحث طلاق  در کاهش این آسیب اجتماعی نقشی تاثیرگذار دارد؛ اما باید پذیرفت که برای تحکیم بنیان خانواده باید به جای آموزش های تئوری صرف که معمولا به تغییر نگرش و رفتار منجر نمی شود، بر آموزش هایی تاکید کرد که نه تنها بر تغییر نگرش تاکید دارد، بلکه منجر به تغییر رفتار می شود.

معاون توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور، افزود: بهزیستی در چند سال اخیر با تاکید بر چنین آموزش هایی در قالب برنامه های آموزش های مهارت آموزی، فرزند پروری، پیش از ازداوج و خانواده در گروه های کوچک؛ نقش بی بدیلی در کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت روانی جامعه ایفا کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: گسترش مراکز مشاوره تخصصی در طی چند سال اخیر با استفاده از پتانسیل روان شناسان و مشاوران متخصص هم نقش تاثیر گذاری در کاهش و مدیریت آسیب های اجتماعی بویژه طلاق داشته است.

کد خبر 1865

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد