بهبود کیفیت خدمات بهزیستی با جانمایی و واگذاری صحیح مراکز مثبت زندگی

نایب رییس و مدیر اجرایی موسسه خیریه تسهیل گران نیک اندیش اصفهان ابراز داشت: با جانمایی و واگذاری صحیح مراکز مثبت زندگی، خدمات بهزیستی با کیفبت بهتری به جامعه هدف ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مهدی غیاثی گفت: در صورت جا نمایی درست  مراکز مثبت زندگی و واگذاری به افراد که در این حوزه فعالیت داشته اند، خدمات بهزیستی با کیفیت بهتری ارائه می شود که این خود رضایت جامعه هدف را به دنبال دارد.
وی گفت: ارائه خدمات در این مراکز بصورت الکترونیک علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه مددجویان و مراکز، کاستی های که در سطح جامعه در خصوص  رفت و آمد افراد دارای معلولیت به واسطه عدم مناسب سازی اماکن و معابر عمومی وجود دارد را جبران می کند و مددجویان دسترسی آسان تری به خدمات خواهند داشت.
نایب رییس و مدیر اجرایی موسسه خیریه تسهیل گران نیک اندیش اصفهان در خصوص تاثیر مراکز مثبت زندگی در توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف سازمان گفت: در صورتی که موازی کاری های دستگاه های حمایتی دیگر مدیریت شود و زیرساختهای اجرایی این مراکز به صورت صحیح تعریف و فراهم شود، قطعا  موجب تسریع در روند ارایه خدمت و توزیع برابر خدمات به جامعه هدف خواهد شد.
غیاثی در پاسخ به این سئوال که آیا استاندارد سازی ارائه خدمات در این مراکز سبب رضایت جامعه هدف سازمان خواهد شد ابراز داشت: در صورتی که در این خصوص حمایت ها و اعتبارات لازم اختصاص یابد و مراکز بتوانند طبق استاندارد ها تجهیز شوند، رضایت جامعه هدف هم محقق خواهد شد.


 وی در پاسخ به این سوال که راه اندازی مراکز مثبت زندگی، چقدر می تواند به افزایش ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و کاهش تصدی گری دولت و شفافیت در فعالیت های سازمان بهزیستی کمک کند، گفت:  با توجه به رقابتی بودن و  وجود نیروهای جوان و با انگیزه در بخش غیر دولتی    و  بومی گزینی و متعاقبا شناخت کامل جامعه هدف ضمن ارایه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف کلیه خدمات ارایه شده شفاف سازی می گردد و از خدمات گرفتن مددجویان متظاهر جلوگیری می شود.
 

کد خبر 18628

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد