مراکز مثبت زندگی رضایتمندی مددجویان را در پی خواهد داشت

ایزدپور گفت : نقطه قوت راه اندازی مراکز مثبت زندگی الکترونیکی بودن ارایه خدمات است که بخش زیادی از مشکلات تردد افراد دارای معلولیت را با کاهش مراجعه حضوری رفع خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان ، علیرضا ایزدپور گزارشی از عملکرد مراکز مثبت زندگی و تسریع خدمات به مددجویان از طریق این مراکز داشتند .

ایزدپور گفت : بدون شک یکی از اهداف تاسیس مراکز مثبت زندگی تسریع ارایه خدمت به مددجویان و هم افزایش دقت در خدمات دهی است بطوریکه می تواند در افزایش انگیزه مددجویان برای تعامل با بهزیستی و دریافت خدمات موثر باشد.

وی ادامه داد: واگذاری مراکز مثبت زندگی به متخصص این امر است تا بتوان والاترین هدف بهزیستی یعنی رضایتمندی جامعه هدف بهزیستی را فراهم کرد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به این موضوع که خدمات دستگاه ها باید به سمت الکترونیکی شدن هدایت شوند گفت: نقطه قوت راه اندازی مراکز مثبت زندگی الکترونیکی بودن ارایه خدمات است.این مراکز با ارایه خدمات الکترونیکی بخش زیادی از مشکلات تردد افراد دارای معلولیت را با کاهش مراجعه حضوری رفع خواهند کرد.

ایشان در خصوص تاثیر مراکز مثبت زندگی در توزیع عادلانه خدمات به جامعه هدف سازمان گفت: تاسیس مراکز مثبت زندگی دارای دستورالعمل مشخص بوده که با اجرایی شدن آن موجب تسریع در روند ارایه خدمت و توزیع برابر خدمات به عموم مددجویان خواهد شد.

وی تصریح کرد : تاسیس مراکز مثبت زندگی موجب متمرکز شدن خدمات می شود و در این مراکز روند خدمات مشخص بوده بطوریکه از نقطه ورودی تا دستیابی به خدمت مورد نظر مسیر لازم مشخص شده تا خدمت مورد نظر توسط مددجو در حداقل زمان دریافت شود. این مراکز توسط بخش غیر دولتی اداره می شوند .

ایزدپور گفت : مراکز مثبت زندگی در راستای  گسترش ماموریت ها، نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه از سازمان بهزیستی، بهره مندی از پتانسیل و ظرفیت های مردمی در قالب مراکز و موسسات غیردولتی و به منظور تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی راه اندازی می شموند و پیش بینی می شود نخستین مراکز مثبت زندگی هفته آخر تیرماه همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی افتتاح شود .

کد خبر 18619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد