راه اندازی مراکز مثبت زندگی دسترسی عادلانه جامعه هدف به خدمات را در پی دارد

راه اندازی مراکز مثبت زندگی باعث شناسایی آسیبها و چالشها در یک بازده زمانی کم می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مسئول انجمن مددکاران ایران در استان  کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه های بسیار خوبی که می تواند در شرایط حاضر به عنوان یک خدمت موثر و قابل تقدیر از آن یاد کرد راه اندازی مراکز مثبت زندگی است که در ارتقائ سطح کیفی خدمات و رضایتمندی جامعه هدف می تواند اثر گذاری موفقی داشته باشد.

قاسم روان آور با بیان اینکه فرایند کار در این مراکز بر خلاف گذشته که مراجع محور بوده خدمت محور است، مددکاران خود به سمت جامعه هدف می روند و منتظر مراجعه آنان نیستند و از طرف دیگر گستره این مراکز در سطح شهرها و روستاها بر اساس پراکندگی جمعیت هدف تعریف شده که می تواند دسترسی عادلانه به خدمات را فراهم آورد.

وی افزود: قطعا وقتی خدمات در یک گستره مناسب و در فضای الکترونیک صورت بگیرد عدالت و تسریع  ارایه خدمات و  شفافیت محقق می شود ودر نتیجه رضایتمندی حداکثری فراهم می شود.

مسئول انجمن مددکاران ایران در استان  گفت آسیبها وچالشها نیز در یک بازده زمانی کم شناسایی ومرتفع می شود که از طرف دیگر سیاستگزاران در حوزه اجتماعی راحت تر ودقیقتر مشکلات را ارزیابی می کنند و ذکر این مختصر می تواند نشان دهد که طرح قابل دفاع است و باید در حیطه خدمات بهزیستی به عنوان یک برند مطرح شود.

کد خبر 18618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد