آذربایجان شرقی | اداره کل بهزیستی آذربایحان شرقی حائز رتبه نخست در بین ادارات بهزیستی کشور شد

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی از کسب رتبه نخست این اداره کل در بین ادارات بهزیستی کل کشور بر اساس ارزیابی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ،محسن ارشد زاده در این دیدار که به مناسبت روز بهزیستی با حضور اعضای شورای معاونین برگزار شد؛افزود:همچنین بر اساس این ارزیابی ،اداره کل بهزیستی استان رتبه اول در بین ادارات کل تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان شرقی را کسب کرده است.

وی همچنین ابراز داشت :در سال گذشته این اداره کل 4280 مورد تسهیلگری و ایجاد اشتغال در زمینه ایجاد و تثبیت شغلی انجام داده است که پرداخت جبران کارایی به کارفرمای معلولان جهت پرداخت حقوق کامل به فرد دارای معلولیت یکی از این فعالیتها می باشد.

پرداخت 600/3 میلیارد تومان کمک بلاعوض و 11 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره مسکن جهت تامین مسکن خانواده های دارای دو عضو معلول از نکات حائز اهمیت در سخنان مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار بود.

استاندار آذربایجان شرقی نیز با اشاره به جایگاه والای خدمت به محرومان و معلولان در نزد پروردگار این امر را وظیفه ای دینی و اخلاقی دانسته و ابراز داشت:ارائه خدمت به این اقشار باید تا حد امکان تسهیل گردیده و هچنین کرامت انسانی افراد نیازمند حفظ شود.

در این مراسم از مدیرعامل سابق انجمن معلولین ضایعه نخاعی آذربایجان شرقی که هم اکنون در حوزه کارآفرینی فعالیت می نماید توسط استاندار آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1861

خدمات الکترونیک پرکاربرد