کمک ۶ میلیارد ریالی خیران به جامعه هدف بهزیستی سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: خیران بیش‌از ۶ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی در پویش عیدانه به جامعه هدف بهزیستی استان جهت تهیه بسته‌های غذایی کمک کردند.

حمیدرضا براتپور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: هدف از اجرای این پویش، رساندن کمک‌های خیران و نهادها به دست نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی است تا در تهیه بسته‌های غذایی اقدام شود.

وی گفت: بهزیستی سیستان و بلوچستان با توجه به قشر گستردهای که تحت حمایت و خدمات رسانی دارد از جمله زنان سرپرست خانوار، معلولان، فرزندان فاقد سرپرست و افراد فاقد سرپرست موثر نیازمند کمک‌های خیران و عموم مردم است.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: بهزیستی استان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران با هزینه کرد نیت خاص است.

وی بیان کرد: بهزیستی سیستان و بلوچستان ۲۶ هزار و ۱۶۰ زن سرپرست خانوار و ۵۴ هزارو ۹۰۰ نفر معلول تحت پوشش دارد.

براتپور ادامه داد: خط ۱۲۳ و خط مشاوره صدای مشاور ۱۴۸۰ در حال خدمت رسانی به عموم مردم استان در زمینه‌های کودکان کار، کودک آزاری، همسرآزاری و استرس و اضطراب ناشی از کرونا هستند و همچنین سامانه خود ارزیابی روانشناختی CORONA.BEHZISTI.IR  جهت ارائه خدمت در دسترس عموم است.

کد خبر 18606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد