شاهرود | ارائه خدمات به خانواده های دارای چند قلو

مسعود جهانسیر گفت : در شهرستان شاهرود ۱ خانوار چهار قلویی ،۲ خانوار سه قلویی و ۲۷ خانوار دو قلویی از بهزیستی شاهرود خدمات دریافت می نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان و به نقل از مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود 30 خانواده دارای فرزند چندقلو از بهزیستی شهرستان خدمات دریافت می کنند.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود گفت : در شهرستان ۱ خانوار چهار قلویی ،۲ خانوار سه قلویی و ۲۷ خانوار دو قلویی از بهزیستی شاهرود خدمات دریافت می نمایند.

مسعود جهانسیر از پرداخت مستمری ماهانه از  بهمن ماه سال گذشته به این خانواره خبر داد و افزود : با عنایت به ابلاغ سیاستهای حمایتی از خانوارهای چند قلویی توسط سازمان بهزیستی کشور، به خانواده های دارای سه و چهارقلو در شهرستان مبلغ چهار تا پنج میلیون ریال مستمری بصورت ماهیانه پرداخت می شود و این خدمات تا سن ۶ سالگی ادامه دارد.

ایشان افزود: خانواده های دارای فرزند دو قلو که در دهک های پایین درآمدی جامعه می باشند نیز از حمایت های مادی بهزیستی بهره مند بوده که در بهمن و اسفند ماه سال گذشته مبلغ چهار میلیون ریال کمک هزینه معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

ایشان در ادامه گفت: ۲۰ خانوار چندقلو پشت نوبت دریافت خدمات می باشند که امیدواریم بتوانیم با حمایتهای سازمان بهزیستی کشور ، در راستای تحقق سیاستهای ابلاغی جمعیتی گام برداریم.

کد خبر 18593

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد