برگزاری نخستین کمیته استانی بزرگداشت هفته بهزیستی در استان اردبیل

نخستین جلسه ستاد گرامی داشت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی کشور با حضور اعضای شورای معاونین در بهزیستی استان تشکیل شد .

در این نشست دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک فرارسیدن هفته تاسیس سازمان بهزیستی کشور به همه افراد جمعیت هدف ، کارکنان مراکز، افراد دارای معلولیت و کارکنان برلزوم وحدت رویه در پیشبرد اهداف سازمان بویژه توانمند سازی جمعیت هدف تاکید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با تشریح برخی از فعالیتهای برنامه ریزی شده به منظور اجرای مطلوب برنامه ها در هفته بهزیستی اظهار داشت : به حمداله در سایه تلاشهای تمامی مجموعه بهزیستی ، امسال برنامه های خوب و منسجمی را در هفته بهزیستی شاهد خواهیم بود .

دکتر ستاری استفاده از ظرفیت فضاهای اطلاع رسانی به عموم بویژه افراد جمعیت هدف را مهم ارزیابی کرد و گفت : تشریح اقدامات ، شفاف سازی فعالتیها و در نهایت کسب رضایت از عملکرد سازمان ، از جمله ظرفیتهای بالقوه ای است که می توان بصورت بالفعل از آنها بهره جست .

وی انجام مصاحبه های تخصصی مسئولین بویژه روسای شهرستانها و معاونین در ایام هفته بهزیستی ، برگزاری جلسات اختصاصی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، حضور در نمازهای جمعه و معرفی خدمات چندین ساله سازمان ، آیین های افتتاح مراکز ، تجلیل از بازنشستگان ، برگزاری نشستهای خبری و مطبوعاتی ، استفاده حداکثری از ظرفیتهای صدا وسیما و دیدار با مقامات ارشد شهرستان توسط روسای بهزیستی شهرستانها را ازجمله برنامه های هدف گذاری شده برای هفته بهزیستی امسال اعلام کرد.

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود از آغاز اجرای برنامه تنبلی چشم پیش از شروع هفته بهزیستی خبر داد و گفت : این برنامه همه ساله در فصل پاییز انجام می شد که به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همزمان بصورت سراسری در این ایام برگزار خواهد شد که بهزیستی استان هم با آمادگی کامل این برنامه را در تمامی مهدها و مراکز و واحدهای سازمان به اجرا خواهد گذاشت .

لازم به ذکر است : نظارت جدی بر فرایندهای اجرای برنامه ها و فعالیتها ، آماده سازی افتتاح مرکز جامع و بازتوانی درمان معتادین تا پایان تیرماه ، حفاظت مراکز در مقابل ویروس کرونا ، بازدیدهای حضوری مسئولین از واحدها، منازل مددجویان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ، دقت ویژه در بازگشایی مهدهای کودک در ایام کرونایی متناسب با برنامه های ستاد کنترل کرونا ویروس ، از دیگر نکات مطرح شده در این نشست بود .

کد خبر 18510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد