برگزاری دومین جلسه ستاد راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد

ایزدپور گفت : یکی از نقاط قوت مرکز جامع درمان اعتیاد طول درمان و خدمات رایگان آن است به نحوی که طی این برنامه مدت پاکی فرد بهبود یافته طولانی تر است و بعد از ۴ ماه پاکی و سم زدایی فرد، شیوه ها و دوره های درمان در این مراکز به ترتیب اجرا می شود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دومین جلسه ستاد راه اندازی مراکز جامع درمان اعتیاد برگزار شد .

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان و دبیری انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری و با حضور دیگر اعضاء در ستاد استان برگزار شد.

ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه بیان داشت: "الگوی جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان"  در راستای رفع بخشی از مشکلات و پس از بررسی و نیازسنجی افراد در بند اعتیاد فراهم شده است.   

ایزدپور افزود:سوابق پیشینه بهزیستی استان سمنان در خصوص فعالیت در مراکز TC حاکی از آن است که ساختار استان سمنان با انجام چنین فعالیتها و خدماتی آشنا است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان سپس بیان داشت:یکی از نقاط قوت مرکز جامع درمان اعتیاد طول درمان و خدمات رایگان آن است به نحوی که طی این برنامه مدت پاکی فرد بهبود یافته طولانی تر است و بعد از ۴ ماه  پاکی و سم زدایی فرد، شیوه ها و دوره های درمان در این مراکز  به ترتیب در ماههای پنجم و ششم هر هفته سه جلسه ماههای هفتم و هشتم هر هفته دوجلسه و ماههای نهم و دهم هر هفته یک جلسه و ماههای ۱۱ و ۱۲ هر دو هفته یک جلسه در این مراکز برای ادامه درمان پیگیری می شود. و تاکید بر پرهیز مداری است و سپس با مداخلات تیم درمانی متخصص روند درمان بصورت تخصصی و ویژه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل در پایان ضمن تاکید بر در نظر گرفتن اولویتها و نیارمندیهای بهزیستی استان سمنان و جامعه هدف معتادین بر حسب جنسیت خواستار ادامه روند راه اندازی و تاسیس جامع درمان اعتیاد به ترتیب اولویتها ی استان با در نظر گرفتن امکانات و دستورالعمل ها شد.

کد خبر 18458

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد