۸۸ نفر در فراخوان مرکز مثبت زندگی در شهرستان زنجان ثبت نام کردند

زنجان | مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان از ثبت نام ۸۸ نفر در فراخوان مثبت زندگی در شهرستان زنجان خبر دادو گفت :این مراکز در راستای خدمات رسانی بهینه و محله محوری تاسیس می گردد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان زنجان سید رزاق منافی با بیان اینکه ۲۱ مرکز در شهر زنجان تاسیس خواهد شد ، اظهار کرد : با راه اندازی هر مراکز حداقل ۵ فرصت شغلی جدید در جامعه ایجاد می‌شود و جوانان تحصیلکرده در رشته‌های مددکاری اجتماعی و رشته‌های مرتبط درج شده در دستورالعمل که جویای کار می‌باشند می‌توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: این مراکز محله محور بوده و سعی بر این خواهد بود که جامعه تحت پوشش سازمان در نزدیکترین فاصله از محل سکونت خود خدمات درخواستی را دریافت کند.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان زنجان خاطر نشان کرد : این مراکز که بر پایه IT و دولت الکترونیک است قرار است ۲۲ خدمت از سطح اولیه خدمات سازمان بهزیستی در حیطه توانبخشی ، اجتماعی و پیشگیری را روی بستر الکترونیک در سطح جامعه ارائه نمایند.

وی با اشاره به اینکه اداره بهزیستی شهرستان زنجان  ۱۲ هزار و ۴۱۳  خانوار تحت پوشش دارد  که بیش از ۷ هزار   نفر به طور ماهانه مستمری دریافت می نمایند ، یادآور شد : مراکز مثبت زندگی با هدف تسهیل و تسریع در خدمات بهزیستی  همچون آموزش‌های تشکیل و تحکیم خانواده، آموزش های مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آگاه سازی برای پیشگیری از معلولیت، غربالگری سطح یک پیشگیری از معلولیت ها و غربالگری بینایی ، شنوایی، اختلالات ژنتیکی و اوتیسم و توزیع کامل و صحیح خدمات سازمان به آحاد جامعه راه‌اندازی می‌شود.

 منافی ادامه داد: در این مراکز همچنین استعلام صدور و تمدید موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه فعالیت، پروانه مسئول فنی مراکز و موسسات غیردولتی انجام می شود.

کد خبر 18452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد