سمنان | تسهیلات اشتغال به ۴۸ نفر از مددجویان شهرستان

درخشنده گفت : بهزیستی شهرستان متعهد به ایجاد ۳۱ فرصت شغلی و اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش در سال نود هشت شده بود که این امر در سایه همدلی و همراهی پرسنل و بانک های عامل تحقق یافت و تعداد ۱۷ نفر از تعهد اعلام شده فراتر رفته و به ۴۸ نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال اعطاء گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، نرجس درخشنده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان بیان داشت اعطای  تسهیلات اشتغال به ۴۸ نفر از مددجویان تحت حمایت بهزیستی سمنان در سال گذشته انجام شد .

نرجس درخشنده سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان گفت: طبق دستورالعمل های ارسالی از ستاد استان ، بهزیستی شهرستان متعهد به ایجاد ۳۱ فرصت شغلی و اعطای تسهیلات به مددجویان تحت پوشش در سال نود هشت شده بود که این امر در سایه همدلی و همراهی پرسنل و بانک های عامل تحقق یافت و  تعداد ۱۷ نفر از تعهد اعلام شده فراتر رفته و به ۴۸ نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال اعطاء گردید .

درخشنده با بیان اینکه اشتغال پایدار بیش از هر مسئله ی دیگری می تواند حس ارزشمندی و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهد و زمینه ورود ایشان به جامعه را فراهم کند افزود: در سال گذشته جمعا مبلغ ۲۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۴۸ نفر از مددجویان پرداخت شد که این تعداد، ۱۷ نفر بیشتر از تعهد شهرستان بوده است.

وی اظهار داشت علاوه بر این تسهیلات تعداد ۳۳ نفر در حوزه کارفرمایی اشتغال به کار خود را آغاز کرده اند. همچنین کمک هزینه جبران کارایی به تعداد ۸۰ نفر و جمعا به مبلغ ۱ میلیارد و ۷۵۶ میلیون و ۹۳۳ هزار ریال و کمک هزینه مسکن به مبلغ ۴۴۵ میلیون ریال و به ۱۱ نفر پرداخت شده است.

کد خبر 18443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد