تهران| عدم‌پرداخت اعتبارات ساماندهی معتادان متجاهر

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اشاره به پذیرش و ساماندهی ۱۵هزار معتاد متجاهر گفت: برای این موضوع بیش از ۱۰میلیارد تومان هزینه شده است که تا به امروز ریالی به بهزیستی استان تهران پرداخت نشده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داریوش بیات‌نژاد در حاشیه بازدید از مرکز نگهداری سالمندان آرام اظهار کرد: علی‌رغم همه حمایتهایی که در سازمان برنامه‌ریزی استان تهران بوده و هست اما بهزیستی استان در شرایط سخت مالی قرار دارد که امیدواریم استاندار تهران عنایت ویژه‌ای را به بهزیستی استان تهران داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که در تهران وجود دارد متفاوت از 30 استان کشور است و در واقع ما در تهران چالشهایی را مانند کودکان و کار و خیابانی داریم و برای این موضوع نیاز به ورود دستگاه حاکمیتی و استانداری است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: موضوع معتادان متجاهر از دیگر مواردی است که بهزیستی استان تهران در این زمینه اقداماتی را انجام داده است، به‌عنوان مثال تا به امروز 14 تا 15 هزار معتاد متجاهر پذیرش و ساماندهی شدند که برای این موضوع بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است اما ریالی به بهزیستی استان تهران پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان تهران هم‌اکنون با مشکلات اعتباری روبه‌روست گفت: در تلاش هستیم که بخشی از اعتبارات این سازمان توسط سازمان برنامه و بودجه پرداخت شود تا بتوانیم کسری بودجه سازمان بهزیستی استان تهران را تا حدی جبران کنیم.

بیات‌نژاد با ابراز اینکه تعدادی از ساختمانهای بهزیستی در مناطق مختلف تهران نیاز به نوسازی و تعمیرات دارد، گفت: بنا داریم شیرخوارگاه شبیر را همزمان با هفته دولت  با حضور رئیس جمهور افتتاح کنیم که نیاز به 5 میلیارد داریم که تا به امروز 2 میلیارد و 400 میلیون تأمین شده است که امیدواریم در این بخش استانداری از بهزیستی حمایت کند.

کد خبر 1841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد