پنجمین نشست شورای معاونین بهزیستی گلستان برگزار شد

پنجمین نشست شورای معاونین بهزیستی گلستان صبح روز گذشته چهارشنبه ۲۱ خردادماه باحضور دکتر ستاری_مشاور رئیس و مدیرکل دفترمرکزی حراست سازمان بهزیستی کشور در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

دراین جلسه مدیرکل بهزیستی گلستان ضمن خیر مقدم و خداقوت به بیان اقدامات و فعالیتهای شاخص بهزیستی گلستان در سال گذشته اشاره نمود .

دکتر غفاری گفت:تا سال ۹۶ تنها به ۱۲هزار مددجوی بهزیستی در استان گلستان مستمری ماهیانه پرداخت می شد که با پیگیری های ریاست محترم سازمان و تلاش همکاران اکنون بیش از ۴۲ هزار مددجو تحت پوشش (بیش از سه و نیم برابر)مستمری ماهیانه پرداخت میشود.

وی در خصوص اجرای پروژه های عمرانی افزود:در سال گذشته ساختمان اداری ستاد بهزیستی نیز با تجهیز امکانات و زیرساختهای لازم به بهره برداری رسید .

ایشان با اشاره به خرید و ساخت ساختمان ادارات بهزیستی شهرستانهای کلاله،گالیکش،آق قلا و گمیشان  گفت؛ تمامی ادارات بهزیستی شهرستانها خودمالکی هستند و تنها ساختمان اداره بهزیستی شهرستان بندرگز استیجاری می باشد که در حال حاضر با تهیه زمین ،مراحل ساخت این اداره نیز آغاز شده است.

دکتر غفاری از دیگر اقدامات قابل توجه در سال گذشته را الکترونیکی نمودن واریز مستمری مددجویان و یارانه مراکز تحت پوشش عنوان کرد که این امر ضمن ایجاد فضای رضایتمندی در بین جامعه هدف و نظارت بیشتر باعث صرفه جویی در هزینه و زمان برای مددجو و سازمان شده است. 

کد خبر 18395

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد