انتصاب مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ریاست کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه منصوب شد.

در این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر فاطمه رضوان مدنی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

سلام علیکم

با توجه به اصلاحیه دستورالعمل نحوه برگزاری جلسات، وظایف و اعضای کمیته های و تخصصی ستاد مبارزه با مواد مخدر (ملی - استانی) به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ها و شهرستان ها شما را به عنوان " رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان" منصوب می نمایم.
 امید است، با اتکال بر الطاف الهی با برگزاری مداوم و منظم جلسات کمیته و بررسی کارشناسانه طرح ها و برنامه های دستگاه ها با هماهنگی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
استان، شاهد تحولات اساسی در عرصه های مختلف فرهنگی و پیشگیری و مصون سازی  " آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان از دار مهلک اعتماد باشیم.


هوشنگ بازوند

استاندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه
 

کد خبر 18377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد