تقدیر رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور از مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه

دکتر محمد نفریه معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور در پیامی از مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه دکتر محمد نفریه معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور در پیامی از مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

در این پیام آمده است: بدون شک نقش کم نظیر کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر استان در حفظ سلامت جمعیت هدف سازمان بر خانواده بهزیستی و مدیران ستاد مدیریت بیماری کرونا در کشور پوشیده نیست و ماحصل کار آنجا که لبخند رضایت بر چهره مقام عظمای ولایت می‌نشاند موجب شعف و پاداش بزرگ برای نقش آفرینان است.

در ادامه این پیام می افزاید: بدون اغراق این کمیته که شکل نوینی از کار مشارکتی را به نمایش گذاشت و با حمایت ریاست محترم سازمان و با هماهنگی و مساعی مدیران و کارشناسان ستادی و استانی صورت گرفت، توانست کاروان خدمت گیرندگان را با ضریب اطمینان قابل قبولی از بحران کرونا عبور دهد و تندرستی را به مراکز خود هدیه نماید. اگرچه در آغاز این راه روشنایی بخش قرار داشته و همچنان همت والای تک تک اعضای محترم را طالب است، بدینوسیله از شما همکار گرامی که با دستان پر مِهرت دستان لرزان نیازمندان تحت پوشش را گرما بخشیدی، سلامت خود را با سلامت خدمت گیرندگان گره زده، با کمترین ادعا با مدافعان سلامت کشور همراهی نمودید، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم و از درگاه ایزد متعال سلامت و علو درجات شما و خانواده گرامی را خواهانم.

دکتر محمد نفریه 
معاون امور توانبخشی و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 18328

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد