جلسه رایزنی مدیر کل بهزیستی با نماینده قرارگاه خاتم النبیاء استان

در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه مابین سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) مبنی بر تامین مسکن مناسب برای افراد دارای معلولیت و اقشار کم درآمد جلسه ای با حضور مدیرکل بهزیستی استان و نماینده قرارگاه برگزار شد.

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به وضعیت و شرایط خاص جامعه هدف از تعامل ، همکاری و مساعدت نهادها و ارگانهای مختلف از جمله قرارگاه خاتم برای تامین مسکن مناسب برای معلولان و زنان سرپرست خانوار قدردانی کرد.

ستاری اظهار داشت : با توجه به گستردگی نیاز جامعه هدف ، تعداد آنها و محدودیتاعتبار سازمان ، با انعقاد تفاهم نامه از توان مالی و نیروی انسانی سازمانها و ارگانهای مختلف از جمله بنیاد مستضعفان ، بنیاد مسکن ، بسیج سازندگی قرارگاه خاتم الانبیاء و... برای تامین مسکن خانوادههای تحت پوشش استفاده می شود .

وی افزود : قبل از انعقاد این تفاهم نامه سهمیه ای برای استان تخصیص یافته بود که با اهتمام قرارگاه ، شاهد خانه دارشدن این عزیزان خواهیم بود .

در ادامه مهندس سالمی نماینده قرارگاه خاتم با اشاره به سیاست قرارگاه در جهت محرومیت زدایی و ارائه خدمت به اقشار ضعیف جامعه ، اجرای کمک سهمیه ساخت مسکن افراد مورد نظر در چارچوب تفاهم نامه و برهمکاری همه جانبه با بهزیستی استان تاکید کرد .

کد خبر 18304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد