اهداء مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال توسط خیر اراکی  جهت تکمیل و تجهیز ساختمان شیر خوارگاه

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های بهزیستی استان مرکزی نیازمند یاری خیرین است گفت: استفاده از ظرفیت خیرین می‌تواند بهزیستی را در پیشرفت اهدافش کمک کند. وی افزود: شیرخوارگاه اراک نیز ، یک نمونه خاص و مجموعه‌ای از خدمات و کمک‌های افراد و خیرین است و برای تکمیل ساختمان شیرخوارگاه نیز از این پتانسیل استفاده کرده ایم.

امینی اظهار داشت: افراد خیر توجه ویژه‌ای برای حمایت از نیازمندان در استان داشته و دارند و علی‌رغم شرایط نامناسب اقتصادی، کمک‌های این افراد همچنان ادامه پیدا کرده است.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: همچنین در راستای تکمیل ساختمان شیرخوارگاه اراک و وصیت زنده نام خیر ارجمند، مرحوم حاج احمد خدایی ، ورثه بزرگوار آن مرحوم  نسبت به اهداء مبلغ سه میلیارد و یکصد میلیون ریال  جهت ساخت ، تکمیل و تجهیز ساختمان شیر خوارگاه شهرستان اراک  اقدام ‌نمودند. که مقرر گردید در سه مرحله به حساب مشارکتهای  بهزیستی استان واریزگردد که مرحله اول آن واریز شده است .

وی بیان داشت : ایشان در زمان حیات از خیرین به نام شهر بوده و خدمات خیرخواهانه ایشان با کمال تواضع و افتادگی دست گیر نیازمندان بود.

امینی بیان کرد: در حال حاضر با این کمک نیک خواهانه ، امید است ساختمان شیرخوارگاه که  به مدت ۴ سال و تماما با کمک خیرین  و نظارت بهزیستی استان  در دست ساخت میباشد ،  تکمیل و مورد بهره برداری  قرار گیرد.

ایشان با اشاره به اینکه اقدام این خیر جهت ساخت شیرخوارگاه استان قابل تقدیر است گفت: سرمایه‌های ارزشمند مردمی کیفیت در خدمت را فراهم می نماید . 

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: هزینه‌هایی که برای شیرخوارگاه صرف می‌شود همزمان توسط دولت و خیرین پرداخت می‌شود اما باید در نظر داشت اعتبارات دولتی برای تمام این موارد کافی نیست و اگر کمک خیرین نباشد ما در اداره کردن مراکز ایتام و شیرخوارگاه‌ با مشکل مواجه می‌شویم.

امینی بیان کرد: از خیران درخواست کمک برای احیا این شیرخوارگاه و تکمیل آن برای همه بچه‌های بهزیستی استان را داریم تا بتوانیم قدمی در راستای اهداف بهزیستی برداریم. 

شایان ذکر است این شیرخوارگاه با 316 متر زیربنا و ظرفیت پذیرش  و نگهداری نوزادان ونوباوگان زیر 3سال در کل استان در حال تکمیل میباشد.

کد خبر 18274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد