بازگشایی مهدهای کودک  استان مرکزی از ۲۴ خرداد ماه

معاون اجتماعی بهزیستی استان ازبازگشایی مهدهای کودک استان از ۲۴ خرداد ماه خبر داد

علی مددی با اعلام این خبر افزود : با توجه به درخواستهای مکرر خانواده های شاغل که امکان نگهداری کودکان خود در منزل را بواسطه تعطیلی مهدهای کودک در ایام کرونا نداشته وهمچنین اعلام آمادگی مهدهای کودک استان جهت آغاز فعالیت با رعایت پروتکل های  بهداشتی، بنا به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مهدهای کودک  ۲۴ خرداد ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به فعالیت 117 مهدکودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان افزود: با آغاز شیوع بیماری ناشی ازویروس کرونا از ابتدای اسفندماه، کلیه مهدهای کودک استان تعطیل شدند.

اعظم علی مددی  در خصوص شرایط پذیرش کودکان در این مهدها گفت: والدینی است  که هر دو شاغل بوده و به هیچ وجه امکان نگهداری از فرزند زیر 6 سال خود را در منزل ندارند در مهدهای کودک بازشده اولویت پذیرش  دارند 

این مقام مسئول با شاره به نحوه نظارت بر این مهدها گفت: پروتکل بهداشتی همراه با آموزش نیروهای مهدها در خصوص رعایت نکات بهداشتی مرتبط با کرونا اجرا می شود و کارشناسان مرکز بهداشت و بهزیستی بر رعایت استانداردهای نگهداری کودک در مهدها نظارت دارند.

ایشان افزود: خوشبختانه با مشارکت تعدادی از مالکین ساختمان های مهدهای کودک، در پویش همدلی بخشش بخشی از مبالغ اجاره بهاء، تاحدودی به مدیران مهدهای کودک مساعدت شد که از کلیه مالکین محترم قدردانی می نماییم.

کد خبر 18244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد