دوازدهمین جلسه  کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر دار برگزار شد

اداره کل بهزیستی استان سمنان با نگاه حمایتگری خود به جامعه هدف و تامین نیازهای آنان در حد توان همچنان این خدمات را با نگاه ویژه تری ارائه میدهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دوازدهمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار با حضور مدیرکل برگزار شد .

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیر کل و دبیری سید نظام الدین زرگری و با حضور رابطین ستادی ، روئسا و رابطین شهرستانی از طریق ویدئو کنفرانس در محل ستاد استان برگزار شد .

 ایزدپور مدیر کل و رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن گرامیداشت و تسلیت به مناسبت سالروز ۱۵ خرداد و رحلت امام خمینی (ره) بیان داشت:  تاثیرگذاری و ادامه روند خدمات  به آحاد جامعه هدف و جامعه هدف منوط با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و دستورالعمل های بهداشتی است و اداره کل بهزیستی استان سمنان با نگاه حمایتگری خود به جامعه هدف و تامین نیازهای آنان در حد توان همچنان این خدمات را با نگاه ویژه ادامه میدهد.

ایزدپور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای همه ی اعضای کمیته پیشگیری و روئسای شهرستانها مبنی بر کنترل شبانه روزی مراکز و به تبع آن عدم گزارش شیوع ویروس کرونا در مراکز تحت نظارت، آن را نشان تلاش شبانه روزی و پیگیری های به جد همه ی اعضاء دانست.

ایزدپور افزود: با توجه به شرایط کنونی متاسفانه شاهد تغییر باورهای عموم هستیم که معتقدند با فصل گرما ویروس کووید ۱۹ کاهش یافته یا در حال کاهش است و این نوع نگاه باعث عواقب جبران ناپذیر و ابتلاء بیشتر و افزایش دیگر خطرات را برای سلامتی همگان  بهمراه دارد.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه ضمن تصریح بر تاکیدات ریاست سازمان بهزیستی کشور مبنی بر اینکه "معتقدیم در موضوع اپیدمی ها، درمان بحث دوم است و بحث پیشگیری و سرعت عمل اولویت دارد" بیان داشت: روند خدمت رسانی در سازمان تخصصی و حمایتی مانند بهزیستی باید با رعایت دستورالعمل ها  و پروتکل های بهداشتی در همه ی بخشها و مراکز تحت نظارت بهزیستی ادامه یابد.

ایزدپور سپس گفت:اداره کل بهزیستی استان نیز در این راستا  و در جهت تحقق اهداف عالیه سازمان از یکسو در ارائه خدمات در مراکز به جامعه هدف خود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و از طرف دیگر با تسریع  در ارائه مجوزهای مراکز مثبت زندگی و مراکز جامع درمان اعتیاد از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

رئیس کمیته پیشگیری از بیماری های واگیردار اداره کل بهزیستی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد: عدم شیوع ویروس کرونا تا کنون در ادارات و مراکز تحت نظارت در سایه تلاش های شبانه روزی کلیه پرسنل و مسئولین محقق شده است و انشاءلله با برنامه ریزی و اقدامات موثر و پایدار سازمان و تلاش و همدلی بتوان در بهبود و گسترش خدمات بهتر گام های بهتر و بیشتری برداشت تا در مبارزه با این ویروس منحوس پیروز و سربلند باشیم .

کد خبر 18243

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد