رفع مشکل چندین ساله زمین در مراکز نگهداری فرزندان و سالمندان بهزیستی قاینات

استاندار خراسان جنوبی و هیئت همراه از مراکز بهزیستی در شهرستان قاینات بازدید و دستوراتی در خصوص کمک به رفع مشکلات مددجویان صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی،  استاندار خراسان جنوبی به همراه هیئتی از مسئولان استانی و شهرستان قاین در جریان بازدید پروژه ها و بخش های مختلف شهرستان قاینات از مراکز نگهداری معلولان ذهنی نشاط، نگهداری سالمندان گوهر، فرزندان احسان آسمانی، فرزندان امید فردا بازدید و در خصوص مشکلات مددجویان گفت و گو کرد.

محمد صادق معتمدیان در این بازدیدها در خصوص کمک مالی به فرزندان و مددجویان، کمک به ساخت ساختمان مرکز و تعمیر و تجهیز بناهای بازدید شده دستور پیگیری و مساعدت داد.

همچنین در این بازدید تغییر کاربری زمین اختصاصی به یکی از مراکز جهت ساخت ساختمان از سوی فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و شهرستان و پیگیری تغییر کاربری ساختمان واگذار شده به مؤسسه از سوی اداره کل راه، فرمانداری و ادارات برق، گاز و آب و اختصاص ۱۰ هزار ماسک و دستکش به بهزیستی استان برای توزیع بین مراکز تابعه خود و اختصاص هزار لیتر محلول ضد عفونی دست و محیط به این مراکز از دیگر مصوبات سفر یکروزه استاندار به قائن بود. مصوبات بود.

گزارش حاکی است؛ زمین‌های مربوط به مراکز سالمندان گوهر قاین، مرکز شبه خانواده (خانه فرزندان) امید فردا و احسان آسمانی که چندین سال مشکل کاربری زمین جهت ساخت مرکز داشتند با دستور ویژه استاندار در این سفر رفع شد و مقرر شد شهرداری پروانه ساخت را صادر کند.

همچنین در راستای رفع مشکلات معیشتی و مواد غذایی مصرفی مراکز نگهداری فرزندان بی سرپرست، استاندار دستور تأمین برنج، قند برای دو مرکز مورد بازدید در قاین، مراکز خانه‌های فرزندان امام علی (ع) در بیرجند و سایر مرکز شبه خانواده سطح استان به تعداد ۲۴ مرکز را صادر کرد.

کد خبر 18172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد