تدوین برنامه عملیاتی متناسب با پتانسیل ها و اهداف دستگاهها

کمیته تخصصی ازدواج به میزبانی اداره کل بهزیستی استان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، حمید رضا الوند مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان بهزیستی گفت:بهزیستی دربیش از 10 حوزه  در زمینه های پیش، حین و پس از ازدواج خدمات ارائه می نماید.

حمیدرضا الوند گفت: خدمات مشاوره ژنتیک و انجام مشاوره ژنتیک، آموزش پیش از ازدواج، آموزش خانواده ها، آموزش فرزند پروری، اجرای طرح کاهش طلاق با استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره با همکاری دادگستری و ارائه خدمات مشاوره روانشناختی از طریق خط 1480 و مراکز مشاوره حضوری بخشی از خدماتی است که در حوزه پیشگیری به هم استانی های عزیز ارائه می شود.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: در حوزه امور اجتماعی نیز فعالیت 9 مرکز مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق، فعالیت خط 123 اورژانس اجتماعی و انجام مداخلات تخصصی، فعالیت خانه های امن و خانه های سلامت، فعالیت مراکز مددکاری و...از جمله خدماتی است که مردم استان از آنها منتفع می شوند.

 الوند خاطر نشان کرد: در معاونت مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات خیریه با حمایت و همراهی خیرین کمک هزینه های جهیزیه، مسکن و اشتغال به مددجویان تحت پوشش ارائه می شود.

حمید رضا الوند گفت: ازدواج و شغل دو مولفه ای است که با استفاده از آن می توان افراد را مورد بررسی قرار داد و پایداری ازدواج و شغل زمینه فراهم شدن زندگی پایدار است.

وی افزود با بهره گیری از ظرفیت های بین بخشی و تدوین برنامه های عملیاتی متناسب با پتانسیل ها و اهداف دستگاه ها میتوان ضمن طراحی برنامه  کار آمد، اثر بخشی و شمولیت بیشتری به برنامه ها داد.

کد خبر 18170

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد