جمع آوری بیش از ۱.۳ میلیارد تومان زکات فطریه نقدی در آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطریه نقدی توسط این اداره کل جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه پرفیض رمضان با اشاره به میزان کمکهای نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از محل زکات فطریه در استان ادامه داد: میزان زکات فطریه نقدی جمع آوری شده به مبلغ  یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان و زکات فطریه غیر نقدی به مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان در سطح استان اعلام شده است.

دکتر فریور اظهار کرد:  میزان مشارکت جلب شده این اداره کل از بابت اجرای  طرح پویش همدلی مومنانه ( تامین سبد غذایی برای خانوارهای آسیب پذیر ) و زکات فطریه ( نقدی و غیر نقدی )  درطول این  ماه مبارک نیز بالغ بر مبلغ ۶میلیارد و۳۸۰میلیون تومان بوده است .

وی با اشاره به اجرای طرح پویش مومنانه در استان خاطر نشان کرد:  بهزیستی استان با توجه به انتشار ویروس کرونا در جامعه و لزوم حفظ فاصله اجتماعی  با رعایت پروتکلهای بهداشتی، جهت جلوگیری از انتشار ویروس ، با اجرای طرح پویش مومنانه ( تهیه سبد غذایی برای خانوارهای آسیب پذیر ) مبادرت به توزیع ۱۵۰۰۰ بسته مواد غذائی با مشارکت  خیرین محترم استانی ، سپاه ، استانداری ، فرمانداری ها،  در بین خانوارهای  آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی استان  به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کرده است .

فریور تصریح کرد: این اداره کل آمادگی خود را جهت جلب و جذب  نذورات  و کمکهای نقدی  خیرین محترم  استانی از طریق شماره حساب ۴۱۵۵۰۳۴۵۴۱۵۷۲۸۱۸ – شماره کارت مجازی ۳۱۷۸-۸۵۴۵- ۹۵۷۰- ۶۳۶۷ و کد دستوری #۱۴۰۰۰۲۰*۴*۷۳۳* اعلام می کند.

مدیرکل بهزیستی استان یادآور شد: همچنین  پایگاههای ثابت استان درسطح  شهرستان ارومیه و ادارات بهزیستی شهرستانهای تابعه در در سراسر استان ، آماده دریافت نذورات و کمکهای خیرین در مناسبتهای دینی و مذهبی (روزهای عید قربان و غدیر و ...) هستند.

کد خبر 18164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد