رسانه | ۷۰ تماس از سوی شهروندان مشهدی با بهزیستی برای نجات بنیامین/ زن کودک آزار دستگیر شد

زنی که در مشهد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از آزار پسرش به نام بنیامین در صفحه اینستاگرام خود سعی در جلب فالور داشت، ساعتی قبل توسط پلیس فتای خراسان رضوی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس ، صبح امروز انتشار تصاویر و مطالبی در اینستاگرام نشان داد زنی در مشهد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از آزار پسرش به نام بنیامین در صفحه اینستاگرام خود سعی در جلب فالور داشت. 

انتشار این فیلم‌ها سبب رنجش و آزردگی فالورهای صفحه اینستاگرام این زن شد و آن‌ها با کامنت‌های خود زیر پست‌های کتک خوردن بنیامین، از این موضوع ابراز نگرانی و انزجار داشتند. 

موضوع را از معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی جویا شدیم. دکتر غلامحسین حقدادی گفت: با توجه به اینکه آدرس و مشخصاتی از فرد منتشرکننده این کلیپ‌ها و تصاویر در دسترس نبود بنابراین امکان مأموریت برای اورژانس اجتماعی وجود نداشت.

از طرفی انتشار این تصاویر در فضای مجازی باعث نگرانی شدید شهروندان شد تا جایی که تا همین‌الان بیش از ۷۰ تماس از شهروندان برای پیگیری و کمک به این کودک داشته‌ایم. وی افزود: بنابراین موضوع را با پلیس فتا در میان گذاشتیم تا سرنخی از این موضوع به دست بیاید چراکه این کار یک اقدام مجرمانه در فضای مجازی است. 

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا این لحظه کودک از طرف پلیس به بهزیستی تحویل نشده و ما منتظریم که اقدامات پلیس به نتیجه برسد و درصورتی‌که از طرف مقام قضایی یا پلیس فتا به ما مأموریت نگهداری کودک داده شود بلافاصله اقدام می‌کنیم. طبق گفته وی این اقدام زن کودک‌آزار بیشتر یک اقدام نمایشی برای کسب درآمد بوده است. 

گفتنی است دقایقی پس‌ازاین تماس، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا نیز از دستگیری زن کودک‌آزار خبر داد

کد خبر 18160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد