ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار

بر اساس تفاهم نامه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخت ۶۳ واحد مسکونی برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار استان چهارمحال و بختیاری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری" معصومه محمدی" در نشست هماهنگی و بررسی تفاهم نامه ساخت مسکن با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: بر اساس تفاهم نامه این استان ساخت ۶۳ واحد مسکونی را برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار پیگیری می کند.

سرپرست بهزیستی استان با اشاره به بازدید از زمین های معرفی شده برای ساخت در شهرستانها، افزود: بعد از مشخص شدن زمین های معرفی شده که قابلیت ساخت داشته باشند، پروانه ساخت زمین های مذکور اخذ و برای آماده سازی در اختیار قرارگاه خاتم الانبیا(ص) قرار خواهند گرفت.

محمدی خاطر نشان کرد:  صفر تا صد کار طراحی، ساخت و صدور پروانه ساخت این تعداد واحد مسکونی توسط سه نهاد بهزیستی، بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام می‌شود.

وی گفت: تامین زمین بر عهده خود مددجو می باشد ولی اگر خانواده معلولی زمین نداشته باشد توسط بنیاد مسکن تامین می‌شود.

محمدی از واگذاری این تعداد واحدهای مسکونی تا پایان سالجاری خبر داد وافزود : قرار است اخذ معافیت انشعاب آب و برق و عوارض صدور پروانه ساختمانی از طریق سازمان بهزیستی با همکاری بنیاد مسکن پیگیری شود.

کد خبر 18157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد