فراخوان عمومی جهت تاسیس "مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مواد مبتنی بر تداوم درمان "

اداره کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری به منظور راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مبتنی بر تداوم درمان در نظر دارد از کلیه افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری به منظور راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی افراد با اختلال مصرف مبتنی بر تداوم درمان در نظر دارد از کلیه افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط دعوت به عمل آورد ظرف مدت یک هفته از تاریخ انتشار آگهی در سایت نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام به اداره کل بهزیستی استان به آدرس: شهرکرد –خیابان شریعتی–جنب کلینیک امام علی (ع) مراجعه نمایند.

شرایط عمومی:

۱. اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲. تابعیت جمهوری اسلامی ایران

۳. عدم سوءپیشینه کیفری

۴. عدم اعتیاد به مواد مخدر

۵. دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم برای آقایان

۶. سکونت در استان

۷. دارا بودن سن حداقل ۲۴ سال و ترجیحاً متأهل

شرایط اختصاصی:

۱. حداقل تحصیلات کارشناسی در رشته های روانشناسی (کلیه گرایش ها: بالینی، عمومی، تربیتی، استثنایی)، مشاوره، مددکاری اجتماعی، علوم اجتماعی (گرایش خدمات اجتماعی)، علوم تربیتی، پرستاری و دکترای پزشکی

تبصره ۱: متقاضیان حقوقی که دارای اساسنامه ثبتی بوده و مجوز لازم در خصوص آن فعالیت را از سازمان بهزیستی گرفته می بایست دارای حدقل یک نفر با شرایط تحصیلی فوق الذکر در اعضای هیئت مدیره خود باشند.

تبصره ۲: موضوع فراخوان فوق الذکر (درمان و بازتوانی معتادان) نیز می بایستی به عنوان یکی از اهداف ثبت شده در اساسنامه متقاضیان حقوقی باشد.

نکته: اساس رتبه بندی متقاضیان و گزینش ارائه مدارک، رزومه کاری، مصاحبه تخصصی و با توجه به توانمندی های علمی، تحصیلی، تجربی و اقتصادی و گذراندن دوره های آموزشی قبلی مرتبط متقاضیان توسط معاونت تخصصی توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری صورت می پذیرد.

روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 18153

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد