نشست شورای اداری بهزیستی استان با دستور جلسه گرامیداشت هفته بهزیستی برگزار شد

شورای اداری بهزیستی استان با دستور جلسه گرامیداشت هفته بهزیستی و بررسی مشکلات و چالش های حوزه های تخصصی با حضور مدیرکل، معاونین، مدیران بهزیستی شهرستانها و مسئولین دفاتر ستادی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز: در ابتدای این جلسه دکتر " اسدالله حیدری "مدیرکل بهزیستی استان البرز از اقدامات و فعالیتهای معاونین ستادی، روسای ادارات ستادی، شهرستانی و تمامی دفاتر که در سال گذشته با بهره گیری از ظرفیتهای موجود عملکرد به سزا و قابل تقدیری به جا گذاشتند تشکر و قدردانی نمود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ضمن اشاره به در پیش بودن هفته بهزیستی، این هفته را فرصت مناسبی برای بیان اهداف و مقاصد سازمان طبق رسالت از پیش تعیین شده و مشارکت طلبی و نهاد سازی اجتماعی عنوان کرد و گفت : در هفته بهزیستی ارائه اطلاعات باید به صورت دقیق، عالمانه و کارشناسی و از طرق مختلف برای معرفی فعالیتهای گسترده این اداره کل انجام شود.

وی تاکید کرد : در روند پروژه های در دست اقدام و قابل افتتاح باید تسریع صورت گیرد تا بتوانیم هفته بهزیستی سال ۹۹ را پربارتر و قابل توجه تر از سالهای پیش برگزار نمائیم.

در ادامه معاونین تخصصی و روسای شهرستانها در خصوص عملکرد حوزه مربوطه و چالش های پیش رو بحث و تبادل نظر کردند و در جهت مرتفع کردن مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در پایان طی حکمی از سوی مدیرکل بهزیستی استان "حسین امیری"  مسئول روابط عمومی به عنوان " دبیر ستاد گرامیداشت هفته بهزیستی" منصوب شد و مقرر گردید روسای شهرستانها با هماهنگی معاونین ستادی نسبت به بررسی و اعلام پروژه های قابل افتتاح در هفته بهزیستی به دبیر ستاد اقدام نمایند.

اهم مصوبات این جلسه را می توان معرفی جامع و کامل خدمات و فعالیتهای سازمان از طریق رسانه ها و سیمای ملی، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه، دیدار با خانواده معظم  شهدا، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دعوت از مسئولین استانی و کشوری جهت حضور افتتاحیه پروژه ها و برنامه، اجرای مانور اورژانس اجتماعی، ارائه خدمات رایگان فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، کاردرمانی، خدمات مشاوره ای و تست رایگان آچ آی وی در سطح شهر، بازدید از منزل مددجویان، حضور در تریبون نماز جمعه و بیان سیاست ها، برنامه ها و اهداف و عملکرد بهزیستی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار و تجلیل از زنان سرپرست خانوار موفق، بازدید از مراکز تحت نظارت و اهدا شاخه گل به کودکان مستقر در مراکز شبه خانواده، مراکز سالمندان و مراکز نگهداری معلولین، برگزاری مسابقات ورزشی جهت مددجویان تحت پوشش و سایر برنامه های مربوط به این هفته را، می توان ذکر کرد.

گفتنی است در تقویم شمسی ۲۵ تیرماه روز بهزیستی نامگذاری شده است.

کد خبر 18117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد