پیام مدیر کل بهزیستی استان اصفهان به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی ( ره )

دکتر « مرضیه فرشاد » مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر « مرضیه فرشاد » با صدور پیامی سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١٥ خرداد که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می شود را گرامی داشت. متن پیام بدین شرح می باشد:

« خرداد چنان با تقدیر روح‌الله پیوند خورده که عروجش با قلبی مطمئن در آن ایام معنا گرفت »

بسمه تعالی

چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است  که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

قیام خونین 15 خرداد 1342، برگی از تاریخ مقاومت و ایثار مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران. عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

اینجانب در سی‌  و یکمین  سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و هفتمین سالروز قیام مردمی ۱۵ خرداد که سرآغازی بر نهضت بیداری اسلامی ملت ایران و نشانگر عمق پیوند معنوی مردم با آرمان‌های الهی است، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ ۱۵ خرداد را گرامی داشته و ضمن تسلیت و تعزیت به ملت شریف ایران بویژه جامعه هدف بهزیستی استان اصفهان؛ امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گرانقدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش‌از پیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی و تحت زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تلاش کنیم.

                                                                      دکتر مرضیه فرشاد

                                                            مدیر کل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 18111

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد