پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت .

 
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران  متن پیام به شرح ذیل است :
بسمه تعالی

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است. بزرگ مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با "ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

همچنین قیام خونین و تاریخ ساز مردم در 15 خرداد سال 1342، نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات سیاسی ملت سلحشور و آزادی خواه ایران علیه استعمار و استبداد ستمشاهی رقم زد که نشان از روحیه مردان و زنان بزرگ و خداشناسی بود که توانستند با رهبری حضرت امام خمینی (ره)،عظیم‌ترین حماسه مردمی را با خلق حکومت دینی برخاسته از اراده مردم طراحی و پایه‌گذاری نمایند.

اینجانب  ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وشهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام پانزده خرداد 1342 را به تمامی رهروان ولایت بخصوص همکاران گرامی در بهزیستی استان مازندران و جامعه هدف عزیزمان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم  و امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر فرزاد گوهردهی 

مدیر کل بهزیستی مازندران 

کد خبر 18104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد