مراکز مثبت زندگی در هفته بهزیستی افتتاح خواهند شد.

جلسه کمیسوین ماده 26 و شورای معاونین با محوریت راه اندازی مراکز مثبت زندگی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این جلسه ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) سیره و روش زندگی ایشان را الگویی برای خدمت رسانی به محرومین قلمداد کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا خدمات مناسب و  در خور شان مددجویان به عنوان ولی نعمتان انقلاب ارائه گردد. 

الوند خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات لازم برای راه اندازی مراکز مثبت  زندگی انجام شود تا ان شاء اله در هفته بهزیستی افتتاح و آماده خدمت رسانی به مددجویان شوند. 

حمیدرضا الوند گفت:  تسهیل دسترسی گروه های هدف به خدمات بهزیستی، توزیع عادلانه خدمات، ارائه مجموعه ای از خدمات در یک مرکز،  خانواده محور بودن، گسترش و فراگیری خدمات، برنامه های جدید با توجه به نیازهای روز، حذف فرایندهای موازی، کاهش بهای ارائه خدمات و تسهیل اخذ بازخورد از ارائه خدمات از جمله مزایای مراکز مثبت زندیگ خواهد بود. 

مدیرکل بهزیستی استان افزود: هفته بهزیستی امسال چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی خواهد بود لذا تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی مناسب ضمن معرفی برنامه های در حال انجام و خدمات ارائه شده برنامه های جدید از جمله مراکز مثبت زندگی و مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان نیز عملیاتی شوند. 

کد خبر 18102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد