برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت رفاه به میزبانی بهزیستی

دومین جلسه شورای هماهنگی مسئولان روابط عمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به میزبانی بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی  استان حجت اله حاتمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان ضمن خیرمقدم به مسئولان روابط عمومی دستگاههای عضو و تشریح خدمات گسترده سازمان بهزیستی حضور در فضای مجازی و تولید محتوای رسانه ای متناسب از فعالیت های در حال انجام مجموعه را ضرورتی انکار ناپذیر قلمداد کرد و گفت: با تولید محتوای مناسب و بهره گیری از ظرفیت های مشترک بین بخشی می توان ضریب نفوذ در رسانه ها را افزایش داد و زمینه معرفی مناسب و بیشتر دستگاههای عضو را فراهم نمود. 

کیوان شکوه مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ضمن مرور برنامه های سالجاری مجموعه های عضو وزارتخانه  بر راه اندازی صفحات و کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: از آنجا که این مهم مورد تاکید مدیرکل محترم روابط عمومی وزارتخانه است ضروری است ضمن در نظر گرفتن ملاحظات قانونی زمینه فعالیت در فضای مجازی فراهم گردد. 

گفتنی است بخشی از این جلسه به ارتقاء دانش مهارتی اعضا پیرامون آسیب های اجتماعی و راههکارهای پیگیری از آن اختصاص داده شد و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان مطالبی را در این خصوص به اعضا ارائه نمودند. 

کد خبر 18101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد