خدمت در بهزیستی را دشوار اما ارزشمند توصیف کرد

رئیس و کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی بهزیستی زرند با حضور در دادگستری با حجه الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیدار و گفت و گو کردند .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از زرند ، علی ابراهیمی رئیس اداره در این جلسه به تشریح خدمات و فعالیت های بهزیستی پرداخت و گفت : با توجه به گستردگی فعالیت های بهزیستی از تولد تا سالمند و همچنین مسائل خاص اجتماعی ، کمک و حمایت دادستان می تواند به پیشبرد فعالیت ها و تحقق اهداف کمک کند .
وی استفاده از ظرفیت های شهرستان به منظور ایجاد اشتغال برای گروه های هدف به ویژه افراد دارای معلولیت را از دیگر ضروریات دانست و افزود : با توجه به وجود معادن ، کارخانه ها و شرکت های موجود در زرند باید برای اشتغال افراد دارای معلولیت به تناسب نوع معلولیتشان برنامه ریزی کرد .
راه اندازی مرکز سرپناه شبانه ویژه زنان متجاهر از دیگر اقداماتی بود که رئیس بهزیستی زرند به تشریح آن پرداخت و یادآور شد : شهرداری تامین مکان و پرداخت اجاره بها ساختمان را عهده دار شده و لازم است در جلسه ای با حضور دادستان و مدیران ادارات نسبت به برقراری همکاری و حمایت های مالی برای راه اندازی این مرکز توافق شود .
 حجه الاسلام اسماعیل  بلوچ زاده دادستن زرند در خدمت در بهزیستی را  دشوار ولی ارزشمند دانست و گفت : کار کردن در این سازمان گرچه دارای دشواری هایی است اما چون  نجات انسان ها را در پی دارد ؛ ارزشمند است .
وی با تاکید بر هرگونه حمایت از فعالیت های بهزیستی در زمینه های مختلف از جمله اشتغال و آسیب های اجتماعی ، اظهار داشت :  ترخیص فرزندان مقیم خانه های کودکان و نوجوانان به  والدینی که زندگیشان به سامان رسیده است ضروری است و به تحیکم بیناد خانواده منجر می شود .

کد خبر 18099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد