پیام مدیر کل به مناسبت به قیام ۱۵ خرداد و سالروز عروج ملکوتی حضرت امام (ره)

تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان  به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد و عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پیامی  صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

در  آستانه فرا رسیدن سالروز  عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.

 بنیان انقلابی که امام(ره) بر پا کرد در عمق روح و جان این مردم نشسته است و  نیمه خرداد شاهد بیش از پیش به ثمر نشستن آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی با عبور از مرز های جغرافیای به عمق دلهای سایر آزادی خواهان جهان است.

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده  و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند.

در سی و دومین  سالگرد ارتحال ملکوتی معلم و طبیب دلها در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد  سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان وجامعه هدف تسلیت و تعزیت می گویم و امید آن دارم که در سایه همدلی و تلاش روز به روز شاهد سرفرازی بیشتر و بهتر میهن اسلامی در سایه منویات مقام معظم رهبری  مد ظله العالی باشیم.

علیرضا ایزدپور

مدیر کل بهزیستی استان سمنان

 

 

کد خبر 18095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد