شورای  معاونین اداره کل بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان گفت : بهزیستی استان سمنان در تاسی از اهداف سازمان بهزیستی در راستای شفافیت خدمت خود به عموم جامعه گامهای مثبتی برداشته است ولی آنچه که حائز اهمیت است این است که شفافیت باید در راستای دستورالعمل ها و قوانین باشد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان شورای معاونین اداره کل برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خرداد و عروج ملکوتی امام خمینی (ره) بیان داشت: تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و  پیروی از راه و منش ایشان مایه انسجام ملت و ادای دین به همه ی کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.

ایزدپور در ادامه : در خصوص خدمات تخصصی سازمان بهزیستی و گسترش این خدمات در دو مقوله صدور مجوز مراکز مثبت زندگی  و مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد مبتنی بر تداوم درمان  ابراز داشت : پیگیری صدور مجوز برای این دو نوع مراکز از مطالبات  اخیر سازمان بهزیستی است و انتظار می رود در سایه همدلی و تلاش در این خصوص بتوان خدمات ارزشمند و شایسته ی را به جامعه هدف بهزیستی و آحاد جامعه و پیشبرد اهداف عالیه سازمانی ارائه داد.

ایشان در پایان : بهزیستی استان سمنان در تاسی از اهداف سازمان بهزیستی در راستای شفافیت خدمت خود به عموم جلامعه گامهای مثبتی برداشته است ولی آنچه که حائز اهمیت است این است که شفافیت باید در راستای چهار چوب و دستورالعمل های باشدو همچنین همدلی و همکاری و تقویت بعد نگاه نظارتی و حراستی از دیگر ابعاد مهم تقویت خدمات تخصصی و شفافیت خدمات بهزیستی است و اداره کل بهزیستی استان سمنان در این راستا پذیرای هر گونه انتقاد و پیشنهاد سازنده می باشد.

 در ادامه جلسه ساره امیرجان معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان سمنان به شرح برنامه عملیاتی این معاونت در سال ۹۹ پرداختند و به سوالات در این خصوص پاسخگو بودند . در پایان این جلسه نیز از زحمات مهدیه یحیایی کارشناس مناسب سازی حوزه مدیریت بمنظور تلاش های ایشان در امر مناسب سازی اماکن و فضاهای عمومی و نظارت بر این امر در دستگاه های اجرایی و جشنواره شهید رجایی توسط مدیرکل تقدیر شد .

در پایان این جلسه نیز میثم اعرابیان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی استان نیز با ابلاغی از جانب مدیرکل به عنوان دبیر بزرگداشت هفته بهزیستی معرفی شدند .

کد خبر 18094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد