در رسانه|از گوشه و کنار ایلام|کشف خودروهای احتکاری در ایوان تا هزینه ۳۰ میلیارد ریالی بهزیستی برای مسکن مددجویان

دفتر خبرگزاری تسنیم در ایلام در طول روز تازه‌ترین اخبار را در قالب از گوشه‌ و کنار استان منعکس می‌کند.

کشف خودروهای احتکاری در ایوان به ارزش 9 میلیارد ریال

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  تعداد 10 دستگاه خودروی صفر احتکار شده و به ارزش 9 میلیارد ریال کشف شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ایوان،  نوسانات قیمت خودرو و احتکار خودرو های صفر کیلومتر توسط افراد سودجو در شهرستان افزایش و پلیس نیز اقدامات بایسته در مقابله با این پدیده زشت را در دستور کار و اولویت خود قرار داده است.

هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام از هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان در یک سال گذشته خبر  و اظهار داشت: این میزان اعتبار برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی 222 نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش پرداخت شده است.

به گفته  مدیرکل بهزیستی استان ایلام، معافیت یک هزار و 443 مورد انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری را از دیگر خدمات ارائه شده حوزه مسکن و ساختمان این اداره کل به مددجویان زیر پوشش در طول سال گذشته بوده است.

افزایش کلاهبرداری در قالب تماس‌های تلفنی و ارسال پیامک در ایلام

سرگرد علی رضا یعقوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه در چند روز اخیر در مرکز استان و در برخی از شهرستان‌های تابعه کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیامک به شهروندان افزایش یافته است.

وی افزود: هر گونه تماس تلفنی یا ارسال پیامک به شهروندان به بهانه برنده شدن در مسابقات رادیویی و تلویزیونی، دریافت بن کالا، ارائه اینترنت رایگان، برنده شدن هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی، برنده شدن اقلام و اجناس مختلف به ویژه خودرو در قرعه‌کشی نهادها، وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف، از شیوه‌های کلاهبرداری برای خالی کردن حساب بانکی شهروندان است.

 یعقوبی با توصیه به شهروندان گفت: در صورت تماس تلفنی و یا ارسال پیامک با آن‌ها قبل از هر اقدامی از طریق شماره تلفن‌های 08421821132 الی 5 با پلیس فتا استان ایلام تماس بگیرند.

انتهای پیام/180/ح

کد خبر 18072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد