تحت پوشش‌ قرار دادن بیماران کلیوی واجد شرایط توسط بهزیستی

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی از تحت پوشش قرار دادن بیماران کلیوی حائز شرایط توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر فرگل صحاف در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان و اعضای شورای معاونین بهزیستی ، با بیان اینکه سرپرست خانوار از کار افتاده و بانوان سرپرست خانوار طبق قوانین این اداره کل می توانند از خدمات بهزیستی بهره مند باشند، افزود: در صورت از کارافتادگی سرپرست خانواده، کل اعضای خانواده، تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته و می توانند از خدمات بهزیستی بهره مند شوند و اداره کل بهزیستی استان در راستای نیل به اهداف سازمانی خویش در راستای رسیدگی به اقشار معلول و مددجویان واجد شرایط تمام تلاش خود را خواهد نمود.

در ادامه این نشست جواد ایمانزاده معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان آمادگی لازم را برای رسیدگی ویژه به امور اشتغال و مسکن بیماران تحت پوشش اعلام کرد. دکتر حسن بخشی معاون امور توانبخشی بهزیستی استان و دکتر مهتاب منصوری معاون امور اجتماعی بهزیستی نیز  برای رسیدگی به موضوعات توانبخشی و  همچنین رسیدگی به امور زنان سرپرست خانوار بیماران کلیوی اعلام آمادگی کردند.

کد خبر 18067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد