رشد  ۲۵ درصدی زکات فطریه جمع آوری شده توسط بهزیستی آذربایجان شرقی

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی از رشد حدود ۲۵ درصدی زکات فطریه جمع آوری شده توسط ۳۰۰ پایگاه این اداره کل در عید سعید فطر امسال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر فرگل صحاف با اشاره به اینکه در سال گذشته حدود ۱۵ میلیارد ریال زکات فطریه مردم خداجوی استان جمع آوری و بین اقشار تحت پوشش توزیع شده بود؛ افزود: در عید فطر سال جاری شاهد جمع آوری بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان زکات فطر مردم مومن استان بودیم.

صحاف همچنین با قدردانی از مردم نوع دوست استان، خاطرنشان کرد: خیران و  نیکوکاران شریف، در جای جای شهرستان‌های استان با همدلی و همراهی همگانی در کنار بهزیستی قرار دارند.

مهندس جواد ایمانزاده معاون مشارکت‌های مردمی استان نیز اظهار داشت: ادارات بهزیستی شهرستان‌های اهر، مرند و تبریز بالاترین میزان زکات فطریه را در سطح استان جمع آوری کردند و همچنین در شهرستان اهر، فرد نیکوکاری یک قطعه زمین نیز در روز عید سعید فطر به اداره بهزیستی شهرستان اهداء کرد.

وی افزود: مبالغ جمع آوری شده بلافاصله توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و مؤسسات خیریه در سطح استان در بین خانواده های نیازمند و تحت پوشش توزیع شد.

کد خبر 18065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد