شاهرود | دیدار معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

عبدالجواد پارسافر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود گفت : اورژانس اجتماعی شهرستان با پرداختن به مسایل و مشکلات اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره ای برای افراد آسیب دیده عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رییس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل دفتر دادستان شهرستان برگزار شد مسعود جهانسیر را تعدادی از کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان همراهی می کردند .

جهانسیر در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از همراهی دادستان شهرستان در امر ارائه خدمات به جامعه هدف شهرستان ابراز داشتند : بهزیستی شاهرود در صدد است با افزایش ارتباط کاری با دستگاه قضایی آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان را بیش از پیش کاهش دهد.

وی افزود : تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان با حضور در محل های آسیب خیز و حاشیه ای شهرستان در صدد ایجاد آرامش و امنیت روانی و اجتماعی است.

ایشان در ادامه : گسترش همکاری بهزیستی و دادستانی در کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزائی دارد که حمایت ها و رهنمون های دادستان می تواند تاثیر مثبتی در پیشبرد برنامه های این اداره داشته باشد.

عبدالجواد پارسافر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در ابتدا ضمن ارج نهادن به تلاش ها و زحمات سازمان بهزیستی و اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خود ابراز داشتند : در حوزه های آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد،کودکان خیابانی و سایر مشکلات اجتماعی زمینه های همکاری مشترک وجود دارد و موفقیت های این نهاد در برخی از زمینه ها از جمله مسئله همسرآزاری،کودک آزاری و مقابله با موضوع اعتیاد با همکاری بهزیستی افزایش یافته است.

وی افزود:اورژانس اجتماعی شهرستان با پرداختن به مسایل و مشکلات اجتماعی و  ارائه خدمات مشاوره ای برای افراد آسیب دیده عملکرد بسیار مثبتی داشته است.

در انتها ایشان به نوزدان و بیماران روانی و افراد مجهول الهویه و فاقد سرپرست اشاره داشتند و مساعدت بیشتر دادستانی و واحد های مددکاری بیمارستان ها در رفع مشکلات این قبیل افراد را خواستار شد.

کد خبر 18063

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد