دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با مدیرکل بهزیستی

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان : فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در تمامی نسل ها نهادینه شود تا بتوان جامعه ی سرشار از خلاقیت و ایده های نو داشت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان حسین شاکری مدیرکل کتابخانه های عمومی با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان دیدار داشت .

حسین شاکری را معاون کتابخانه های عمومی استان و رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان همراهی می کردند و حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی نیز در این دیدار حضور داشت .

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در ابتدای این دیدار ضمن تبریک عید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، گزارشی از اهم فعالیت های اداره کل بیان و ابراز داشتند : فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید در تمامی نسل ها نهادینه شود تا بتوان جامعه ی سرشار از خلاقیت و ایده های نو داشت .

وی افزود : یکی از معیارهای پیشرفت هر جامعه میزان ساعت مطالعه افراد آن جامعه است . که طبق آمارهای رسمی این میزان در کشور ایران کم است و باید بیش از پیش در این امر تلاش و در رفع موانع این آسیب مطالعه و کار اجرایی کرد .

حسین شاکری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان : بهزیستی یکی از نهادهای انقلابی ، پرتلاش و فعال جامعه است و ارائه خدمات این سازمان به اقشار مختلف کشور حائز اهمیت و قابل تقدیر است . ایشان گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی را یکی از راه حلهای برون رفت از مشکلات و آسیب های اجتماعی برشمردند و گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی استان بیان داشتند .

 در ادامه این دیدار مدیران کل در خصوص گسترش همکاری های فی مابین دو اداره کل علی الخصوص در زمینه های جشنواره کتابخوانی رضوی و ایجاد مهد کتاب در در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی استان رایزنی و مباحثی مطرح کردند .

کد خبر 18054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد