تیم های محب 200 بسته بهداشتی در چهار شهرستان جنوبی توزیع می کنند

به همت دفتر مشاوره و امور روانشناختی معاونت پیشگیری و امور توسعه بهزیستی استان کرمان 200 بسته بهداشتی در چهار شهرستان جنوبی توسط تیم مداخلات روانی – اجتماعی "محب" در بلایای طبیعی توزیع می شود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، خسرو ملکشاهی معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی در تشریح اقدامات انجام شده ؛ به واحد خبر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان گفت : به دلیل شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر و همچنین وقوع سیل نیاز مردم منطقه به ویژه مددجویان بهزیستی در شهرستان های کهنوج –قلعه گنج – منوجان و رودبار به خدمات و آگاهسازی دوچندان شده است .
وی با اشاره به اینکه وظیفه تیم های مداخلات روانی – اجتماعی در بلایای طبیعی " محب " ارتقاء سلامت افراد حادثه دیده می باشد ؛ یاد آور شد : اقدامات پیشگیرانه تیم های مداخله ای شامل انواع آموزش ها و مشاوره ها است که همزمان و بر اساس شرایط ، اقلام مورد نیاز از جمله بسته های حمایتی تهیه و در اختیار این افراد قرار می گیرد .
خسرو ملکشاهی با بیان اینکه از محل اعتبارات سازمانی 200 بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی و شوینده تامین اعتبار شده ؛ افزود : ارزش ریالی هر بسته حدود یک میلیون و 500 هزار ریال  است که این بسته ها در حدود هفت منطقه و روستای بیشتر نیازمند چهار شهرستان جنوبی توزیع می شود .

کد خبر 18053

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد